APIP angajează specialist în comunicare și servicii administrative

Asociația Patronală din Industria Prelucrătoare (APIP), anunță concurs de angajare în  funcția de specialist comunicare și servicii administrative.

 

Sarcini și responsabilități:

Scrierea comunicatelor de presă și buletinelor informative;

Actualizarea și publicarea informațiilor pe site-ul APIP;

Co-organizarea și promovarea evenimentelor publice ale APIP;

Comunicarea cu membrii Asociației și instituțiile publice, alte organizații.

 

Cerințe:

Studii în Jurnalism sau Științe ale Comunicării;

Cunoașterea limbii engleze (nivel avansat), române și ruse;

Experiența într-o poziție similară constituie un avantaj.

 

Oferim:

Experiență unică într-un Program de conectare a furnizorilor locali la Companiile multinaționale, investitoare în domeniul automotive;

Posibilitatea de creștere și dezvoltare profesională și personală;

Lucru în cadrului unei echipe tinere și ambițioase;

Salariu atractiv.

 

Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa de e-mail: [email protected]

Termen de aplicare: 10 aprilie 2019, inclusiv.

La interviu vor fi invitate doar persoanele selectate.